Bezorgen en afhalen

Bezorgen en afhalen
Hoe kan ik mijn bestelling laten bezorgen of afhalen?

We bieden twee mogelijkheden voor de levering van je bestelling:

  • Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen. Hiervoor brengen we € 7,25 aan verzendkosten in rekening. Bij bestellingen vanaf € 75,00 zijn de verzendkosten gratis voor leveringen in Nederland.
  • Je kun er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel in Hichtum. De bestelling zal na 2 werkdagen klaarliggen om afgehaald te worden. Kijk in onze webshop bij ‘Fairs & Openingstijden’ voor onze actuele openingstijden om de bestelling te kunnen afhalen.
Wat zijn de verzendkosten?
  • Bij een besteding vanaf € 75,00 (exclusief verzendkosten) wordt je bestelling gratis door ons geleverd binnen Nederland. Is je bestelling onder de € 75,00, dan betaal je een bijdrage van € 7,25.
  • Je bestelling in België of Duitsland laten afleveren? Dat is mogelijk! Dat kost je ongeacht de verzendwaarde € 25,00.
  • Voor bestellingen buiten Nederland, België of Duitsland gelden andere verzendkosten en levertijden. Neem dan contact met ons via telefoonnummer +31 (0)515 227 040 of stuur een e-mail naar info@delinnenloods.nl .
Wat is de levertijd?

De bestelling wordt bezorgd door PostNL op het door jou aangegeven afleveradres. Voor bestellingen in De Linnen Loods Webshop geldt: op werkdagen besteld, binnen 48 uur in huis. Bestellingen die worden geplaatst in de webshop op een vrijdag, in het weekend of op een feestdag worden de eerst volgende werkdag verwerkt.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een e-mail met een PostNL Track & Trace barcode. Met deze barcode kun je de status van je zending volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

Ben je niet thuis op het moment dat de pakketbezorger bij jou aan de deur staat? Dan wordt het pakket bij je buren of bij een PostNL-locatie in de buurt afgeleverd. Er wordt een kaartje achtergelaten met een ‘niet-thuis’ code. Met deze code kun je op je track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Goed om te weten: je pakket wordt een week op de PostNL-locatie bewaard. Daarna wordt het teruggestuurd naar De Linnen Loods.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Je kunt een ander afleveradres opgeven dan je factuuradres. Zo kun je je bestelling bijvoorbeeld ook op je werk of bij iemand anders af laten leveren. Dit is ook handig voor cadeaus! Wij zorgen ervoor dat het pakket op het gewenste adres wordt bezorgd.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen in het buitenland?

Je kunt via de webshop alleen een bestelling laten bezorgen naar een adres in Nederland, België of Duitsland.

Het is helaas nog niet mogelijk om een bestelling in de webshop buiten Nederland, België of Duitsland te bezorgen? Zou je toch artikelen willen laten bezorgen buiten Nederland, België of Duitsland, stuur dan een e-mail naar info@delinnenloods.nl met de artikelen die je zou willen bestellen. We helpen je dan graag verder.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een servicepunt of laten afleveren op een postbusadres?

Nee, je kunt een bestelling niet afhalen bij een servicepunt en het is ook niet mogelijk om een bestelling te laten afleveren op een postbusadres.

Wat kan ik doen als een artikel uit mijn bestelling ontbreekt?

Wat vervelend dat er een artikel uit je bestelling ontbreekt. Neem contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)515 227 040 of stuur een e-mail naar info@delinnenloods.nl. Dan zorgen we dat het ontbrekende artikel zo snel mogelijk wordt nagestuurd.

International orders

De Linnen Loods ships to almost every country in Europe. If you wish to ship your order to countries other than the Netherlands, Belgium or Germany, different shipping costs and delivery timeframes apply. For more information on international orders, contact us +31 (0)515 227 040 or sent an e-mail info@delinnenloods.nl and we will be happy to place your order.

Titel

Ga naar de bovenkant